Jag utmanar alla med pojkvän att göra denna lista ;)

Vad heter han: Abbas
Vad har han för favoritfärg?: Hmm, svart... Eller kanske vitt?
Vad har han för ögonfärg?: Ljusbruna
Klädstil: jeans & nån fin tröja :)
Har han färgat håret nån gång: yes
Har han klippt sig någon gång: ah
Har han piercat sig: ne
Dricker han: sometimes
Röker han: nej, o det är jag glad för!
Vad har han för mobil: skitful tegelsten (hans touch gick sönder)
Vad vill han bli när han blir stor: nåt inom vården
Vad har han för färg i sitt rum: i vårat rum har vi beige
Har han någon/några systrar: yes, Gazele, Mirvat & Amne
Har han någon/några bröder: Yes, Mohammed, Hassan, Ali, Kassem & Issa
Vad är hans favoritmat?: thai-mat :)
Vilken mat hatar han?: han älskar all mat :)
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: haha, betala sin skuld. sen köpa bil o såna grejer
Vad brukar han göra efter skolan: Efter jobbet brukar han åka hem och nana och äta
Vad heter hans pappa och mamma: Nidal & Diab.
Har han bråkat med nån någon gång: skojar du? fråga när vi INTE bråkar istället ;)
Vad brukar han göra på helgerna: festa, eller chilla med mig
Vad har han för musiksmak: slow r&b typ
Hur/var träffades ni första gången?: krogen
Hur gamla var ni då: Jag hade precis fyllt 17 och han var 21
Vad påminner dig om honom: allt.
Vad var det första han sa till dig: att jag hade fina blå ögon :)
Vad var det första du sa till han: tack :)
Vad brukar ni oftast skicka sms om: hatar sms
Är han beroende av något?: nee
Vad kallar du han: älskling
Vad kallar han dig: älskling, hjärtat. men finns också tillfällen då jag blir kallad psykopat ;)
Tränar han: styrketränar.
Hur länge har ni vart tillsammans: lite över 2 år
Hårfärg: brunt
När fyller han år: 19 mars
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: han kan inte hålla en blomma vid liv. jag skulle köpt choklad :D
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: charmig, impulsiv, snygg
Vilket år är han född: 1986
Gillar du han?: mest av allt


                                            baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0